Освітні виклики, міжгалузеві проєкти та результати навчання учнів: у гімназії підбили підсумки року на педагогічній раді

Колектив гімназії підбив підсумки складного навчального року в умовах війни під час підсумкової педагогічної ради. Обговорили за порядком денним низку питань: освітні виклики та засоби для їх подолання, проєктну міжгалузеву діяльність у 5 класах, результати навчання учнів, переведення учнів до наступних класів на нагородження похвальними листами.

Також директорка Ірина Топчій передала вчителям відзнаки від міського голови та департаменту освіти та гуманітарної політики.

Тож учасники зустрічі обговорили освітні втрати та виклики під час війни, зокрема що актуально для нашої гімназії та яка перспектива для діяльності в цьому напрямку. Серед викликів: блекаут, повітряні тривоги, змішаний формат навчання, порушення академічної доброчесності, нестабільний інтернет, психологічний дискомфорт, адаптація дітей ВПО та інші.

Потім вчителі у професійних спільнотах напрацьовували пропозицій та план дій, як зацікавити дітей та подолати низку викликів.

Серед озвучених пропозицій – візуалізовані систематизовані проєкти, залучення дітей до мініпроєктів, опанування нових навчальних програм, продовження волонтерської діяльності, інтеграція інформації про видатних українців на різних предметах, комунікація про сьогоднішні події, спільні презентації, мотивація та зацікавлення до занять фізичною культурою, вправи на зменшення стресу, відеомости з іноземними партнерами, залучення до конкурсів, інтерактивних платформ, проведення додаткових зустрічей дистанційно, неформальне спілкування та багато іншого.

Крім того, вчителі, які працюють у 5 класах, презентували результати проєктної міжгалузевої діяльності. Адже наприкінці навчального року в кожному з цих класів втілили цікавий і корисний міжпредметний проєкт. Тож вчителі презентували ідею, процес реалізації, чого досягли, враження дітей та вчителів, розповідали, як вдалося поєднати однією темою уроки математики, історії, праці, мови, літератури, природи тощо.