Зелена середа: колір природи, надії та весни
У межах кольорового тижня середу визначили зеленою. У цей день проводили ранкові зустрічі на тему «Нехай Земля квітує всюди, природу збережімо, люди!» та бесіди про зелений колір, влаштовували аукціон «зелених» слів, екологічні ігри, інсценізації казок та релакс-розминки.
І, звісно, кожен міг прийти в одязі зеленого одягу, принести зелену іграшку чи сувенір.
У класах відбулася низка різних заходів.
Учні 1-А класу проводили релаксуючі розминки протягом дня, говорили про зелений колір, також стали учасниками відкритого уроку «Світ природи.
Учні 3-Г класу долучилися в онлайн-режимі із зеленими елементами в одязі.
Учні 2-Д класу на уроці англійської мови виготовляли жабок.
Кадети 4-К класу складали асоціативний кущ до слова «зелений» і сенкан до слова «зелень», і це їм вдалося на відмінно.
Учні 2-А та 2-К класу провели «зелену» ранкову зустріч із бесідами, активностями, іграми.
Учні 4-В класу на уроці фізичної культури створювали карту місцевості «Мій екологічний простір» зі спортивного інвентарю: річки зі скакалок, греблю з гімнастичних палець, озера та болота з обручів, ліс та парк з фішок та кеглів. Командну творчу експозицію виконали тільки в зелених кольорах.
Учні 4-В класу та 4-К класу кадетів провели дружню спортивну «Зелену естафету». Вони змагалися у вправності, ведучи фішку гімнастичною палицею; у спритності, перестрибуючи з обруча на підлогу і навпаки; у точності, ведучи м’яч обручем. Всі учасники дружньої естафети мали зелені футболки або елементи зеленого одягу та вправлялись із зеленим спортивним інвентарем. Перемогла дружба!
Учні 2-В класу провели зелений день цікаво і пізнавально. Діти шукали асоціації із зеленим кольором на уроках англійської та української мови, дізнавались про гороскоп друїдів, виконували цікаве завдання «Я – дерево»: діти уявляли чи асоціювали себе з певним деревом і потім малювали. На уроці англійської мови учні вивчали пори року.
У межах зеленого дня учні 1-Б класу готувалися до Великодня.
Учні 3-Д класу розмовляли про зелений день, займалися кольоротерапією, створювали власні презентації на цю тему, добирали слова-асоціації і предмети зеленого кольору, а також згадали, які спогади в них пов’язані з цим кольором. Крім того, працювали в «Скретчі», створювали рекламу солодощів – M&M «Лайм Пай».
Учні 3-В класу також підтримали кольоровий тиждень та зелений день в онлайн-форматі.
Share the post "Зелена середа: колір природи, надії та весни"