Казкотерапія та арттерапія: 1-Д та 2-А долучилися до заняття з профілактики тривожності та формування внутрішньої впевненості
Для учнів 1-Д та 2-А класів психолог гімназії Наталія Ключко провела арттерапевтичні заняття на тему «Профілактика тривожності, формування внутрішньої впевненості» в межах збереження та підтримки ментального здоров’я учнів.
На занятті з психологом діти слухали казку «Амулет хоробрості», а потім і самі виготовили для себе свій власний амулет хоробрості, який допоможе дитині впоратись із власними емоціями й мати підтримку під час різних емоційних станів.
«Тривоги, з якими сьогодні стикаються наші діти, можуть впливати на їхній емоційний стан, позбавляючи учнів радості від навчання. Навіть може з’явитися страх школи. Казкотерапія в поєднанні з арттерапією дають можливість безпечно підтримати дітей та віднайти внутрішній ресурс подолання хвилювань, занепокоєнь, тривог, страхів молодших школярів», – коментує Наталія Ключко.
Share the post "Казкотерапія та арттерапія: 1-Д та 2-А долучилися до заняття з профілактики тривожності та формування внутрішньої впевненості"