Особливості 2024/2025 навчального року – освітня діяльність в умовах воєнного стану: відбулася серпнева педрада колективу
У гімназії відбулася традиційна серпнева педагогічна рада колективу напередодні старту навчального року. Цього разу темою зустрічі стала така: «Особливості 2024/2025 навчального року – освітня діяльність в умовах воєнного стану».
Директорка гімназії Ірина Топчій презентувала освітні тренди, на які орієнтується освіта України і світу та які втілюються в закладі.
Зокрема, під час обговорення йшлося про питання інклюзивності та доступності освітнього середовища, організації безпечного і здорового середовища, посилення здоров’язбережувальної складової освіти, підтримки ментального здоров’я, запровадження STEAM-освіти, цифрової трансформації сфери освіти, формування національної ідентичності, підвищення якості викладання предмета «Захист України», розвитку підприємницької компетентності здобувачів освіти, використання потенціалу віртуальної реальності, штучного інтелекту, розвитку м’яких навичок soft skills, реалізації НУШ.
Про особливості проєкту «Мрія», деталі впровадження першого державного освітнього застосунку розповів амбасадор «Мрії», учитель інформатики гімназії Сергій Стецюк. Нині триває пілотний запуск проєкту в низці регіонів.
Також вчителі ухвалили низку рішень – щодо формату оцінювання, річного плану, структури навчального року тощо.
У межах педради відбулося нагородження представників колективу грамотами й подяками Міністерства освіти й науки України, управління освіти та науки Черкаської ОДА, департаменту освіти й гуманітарної політики Черкаської міської ради.
Представили колективу й нових учителів, які поповнили професійний склад.
Share the post "Особливості 2024/2025 навчального року – освітня діяльність в умовах воєнного стану: відбулася серпнева педрада колективу"