Тридцять першокласників гімназії отримали терапевтичну іграшку Хібукі

Учні одного з перших класів гімназії отримали в подарунок терапевтичну іграшку – собаку-обіймаку Хібукі. З його допомогою можна налагодити різні типи стосунків дитини, Хібукі стане в пригоді для полегшення адаптаційного періоду, для інтеграції дитини в шкільне життя, для створення традицій і ритуалів у шкільному житті і вдома. Дуже важливо дозволити дитині будь-яку взаємодію з іграшкою, прояв своєї індивідуальності, відновлення відчуття внутрішньої свободи.
Крім того, маленькі гімназисти познайомились із Титаном – поліцейською службовою собакою, дізнались, як вона допомагає поліцейським у їхній роботі.
Таку зустріч для гімназистів організувала радниця міського голови, кураторка проєкту «Хібукі-терапія» в Черкаській області Валерія Шинкарьова спільно з представниками Ювенальної превенції Черкащини.
Україна й наша гімназія, зокрема, переймають досвід Ізраїлю, але в нас Хібукі вже трансформувалася не лише в повноцінну терапевтичну методику, але й успішно застосовується як психологічний і дієвий педагогічний інструмент.
Відома американська сімейна психологиня Вірджинія Сатір стверджувала, що для виживання людині потрібно, щоб її обіймали 4 рази на день, 8 разів – для підтримки, й 12 – для особистого зростання та розвитку.
Тож обійми мають ще й терапевтичну силу: підтримують, зцілюють, дають наснагу, а нині це потрібно й дорослим, і дітям.
Таку силу має унікальна іграшка, собака-обіймака Хібукі – м’якенька, з доброю мордочкою та сумними очима, а також із довгими лапками, які так чудово обіймають дітей і лікують від травм війни.
Говорячи про Хібукі, дитина говоритиме про себе, якщо в попередній роботі відбулася така синхронізація дитини й Хібукі. З одного боку, це допомагає самій дитині, з іншого – це дає можливість дорослим, які поряд із дитиною, зрозуміти її стан та за потреби надати відповідну допомогу.
Так у житті дитини з’являється м’якенький друг – Хібукі, який може обіймати, співпереживати, посумувати разом із дитиною, зберегти її таємниці, бути поряд, підтримати.
Піклуючись про Хібукі, дитина займає активну позицію, що дає відчуття сили, відчуття контролю, а це допомагає впоратися з переживаннями, які може відчувати дитина.