У гімназії відбулася педагогічна рада колективу

30 серпня педагогічну раду колективу провели в гімназії. Адміністрація та вчителі закладу обговорили низку питань. Зокрема підбили підсумки 2017-2018 навчального року, обговорили особливості старту Нової української школи та методичну роботу у минулому і наступному навчальних роках, проаналізували результати ЗНО. Також відзначили вчителів грамотами департаменту освіти та гуманітарної політики ЧМР.
«Новий навчальний рік буде особливим, оскільки ми входимо в масштабну реформу галузі освіти. На всіх нас очікує чимало змін та новацій в освітньому процесі. І це стосується не лише початкової школи, але й середньої та старшої. Та ми готові до роботи і, впевнена, успішно реалізуємо всі зміни на практиці», – відзначила директор Ірина Топчій.
Ірина Вікторівна окреслила особливості роботи в Новій українській школі.
«Учитель не просто передає знання від себе дитині, тепер вчитель має навчити дитину орієнтуватися в сучасному світі. Тож наше основне завдання – навчити дитину вчитися, вміти комунікувати з однолітками, вільно спілкуватися зі старшими, розв’язувати конфліктні ситуації, вміти оцінити свої можливості, орієнтуватися в соціумі та бути його частиною», – наголосила директор.
Під час засідання також обговорили інші особливості роботи в НУШ, освітній простір та функції, які має виконувати вчитель початкових класів. Також звернули увагу на важливі документи.
Привітати колектив гімназії з початком нового навчального року завітав депутат Черкаської міської ради Ігор Кривошеєв.
«Довіра до навчального закладу вимірюється насамперед прагненням батьків віддати навчатися свою дитину саме до цієї школи. І гімназія має високий ступінь такої батьківської довіри. Вітаю весь колектив із новим навчальним роком, бажаю гарних та успішних учнів. Від імені міської влади обіцяю, що ми зробимо максимум, аби всі програми і ремонти, започатковані в гімназії, продовжували втілюватися в життя», – зазначив депутат.
Також вчителі пропрацювали одне з питань у групах. Кожна кафедра мала підготувати та презентувати відповіді на низку запитань. Наприклад, найбільше досягнення та головна невдача минулого року, дитина та учитель року, найцікавіший захід та основне завдання кафедри на наступний рік. Це дозволило вчителям проаналізувати плюси та мінуси минулого року та продумати плани на майбутнє.