Гімназисти вивчали науки за допомогою експериментів
Учасники «Сузір’я» побували на науковому майстер-класі BrainRun. Вони спостерігали та випробували на собі різноманітні експерименти та досліджували їхню природу. Діти з’ясовували всі нюанси певного явища і отримували наукове обгрунтування всього побаченого для розуміння і пізнання нового.
Своїми враженнями від участі в наукових відкриттях ділиться учасник літньої наукової школи, учень 6-Б класу Микола Панченко:
«Спочатку нам видали по листку паперу а4 та ножиці. Завдання звучало так: розрізати папір так, аби ведучий міг через нього пролізти. Всі думали, що це неможливо. Але коли показали відгадку, то ми були вражені, наскільки це просто.
Потім ми пограли в «хірургів». Потрібно було вирізати апендикс іграшковому ведмедеві. Це було цікаво.
Під час третього експерименту нам пояснили, що таке звук і як він може передаватися. Зокрема продемонстрували передачу звука завдяки нитці. Коли металеву пружину, прив’язану до нитки, яку пальцями вставляли в вуха, відпускали, то звук був схожий на звук бластера із кінофільмів. Це було вражаюче.
Також нам розповіли про змінний та постійний ток, показали дію електромагнетизму за допомогою батарейки, магнитів та дроту.
Крім того, нас навчили, як можна шпажкою проткнути повітряну кульку з двох боків, і вона при цьому не лопнула. Це було неймовірно.
Ведучий демонстрував на собі, як горить піна на руці, але рука залишається неушкодженою, та багато інших цікавинок.
Усі експерименти були дуже незвичні та захопливі. Всім дуже сподобалося!»
Share the post "Гімназисти вивчали науки за допомогою експериментів"