Гімназисти на дебатах визначали переваги та недоліки соціальних мереж
В рамках літньої наукової школи «Сузір’я» відбулася дебатна гра. Її учасники разом із гостями гімназії – представниками Шполянського ліцею – полемізували на тему «Чи заважають соціальні мережі навчанню». Було запропоновано новий формат дебатів, який дозволяв взяти участь та висловити свою думку кожному присутньому. Учасників поділили на дві команди, одна з яких підтримувала твердження, що соціальні мережі шкодять навчанню, а інша заперечувала його. Завдяки цьому формату, який назвали «черкасько-шполянським», в залі розгорнулася палка і жвава дискусія, в якій взяли участь навіть адміністрація шкіл та вчителі.
«Помітно, що молодь є достатньо свідомою і освіченою, щоб відстоювати думку, яка, можливо, навіть суперечить їх власній, – зазначає вчитель історії, керівник дебатного клубу гімназії Андрій Стецюк. – Дебати формують ораторські здібності, навчають вести полеміку, що є дуже важливим в цьому світі. Ососбисто я вважаю, що соціальні мережі сприяють навчанню, але цікаво було послухати обидві точки зору».
Більшість учасників полеміки також вважають, що соціальні мережі сприяють навчанню.
«Тема впливу соціальних мереж на навчання є дуже актуальною. Тут є свої плюси та мінуси, тому відстоювати лише одну позицію непросто. Проте мені було цікаво працювати над темою і почути думки як гостей зі Шполи, так і наших учнів», – розповідає учасниця дебатів, учениця 10-Б класу Дарина Бережна.
Share the post "Гімназисти на дебатах визначали переваги та недоліки соціальних мереж"