Вчителі гімназії ділилися досвідом проведення нестандартних інтегрованих уроків
Вчителі гімназії продемонстрували гостям із інших шкіл Черкас, як можна об’єднати два навчальні предмети однією темою та провести інтегрований урок. Вчителі іноземних мов стали учасниками науково-практичного семінару на тему «Інтегрований урок – інноваційна технологія навчання англійської мови». Під час семінару познайомилися із досвідом проведення 5 нестандартних уроків. Такий захід в гімназії організували вперше.
«Завдання таких уроків – не стільки поєднати окремо існуючі навчальні предмети в ціле, як поширити принцип доцільності на весь зміст освіти, – зазначає вчитель іноземних мов гімназії Ольга Крицька. – Інтегровані уроки об’єднують споріднені блоки знань із різних навчальних предметів навколо однієї теми з метою інформаційного та емоційного збагачення, сприйняття, мислення, почуттів учнів. Це дає можливість пізнавати явище з різних боків, досягнути цілісності знань».
Гості побували на таких уроках: вчитель іноземної мови Ольга Крицька та вчитель з основ безпеки життєдіяльності Неллі Лисенко говорили із учнями про здоровий спосіб життя та шкідливість тютюнопаління, вчитель іноземних мов та зарубіжної літератури Наталія Захаричева вивчала з учнями творчість В.Шекспіра, «паняночки»-першокласниці разом із вчителем початкових класів Оксаною Волочай та вчителем іноземних мов Яною Дікаловою вивчали звірів, вчитель іноземних мов Марина Ніколаєнко та вчитель української мови Ірина Бондаренко демонстрували тему «Збираємося на шопінг», фізиків-геніїв вивчали одинадцятикласники разом із вчителем іноземних мов Юлією Почтарьовою та вчителем фізики Ларисою Кисільовою.
На завершення семінару психолог гімназії, кандидат психологічних наук Людмила Бегеза запропонувала учасникам релакс-паузу.
Share the post "Вчителі гімназії ділилися досвідом проведення нестандартних інтегрованих уроків"