Завдання для дистанційного навчання учнів на період карантину
У зв’язку з тривалим періодом призупинення навчання надаємо учням завдання для самостійного дистанційного вивчення під час карантину.
5 класи | 6 класи | 7 класи | 8 класи | 9 класи | |
Для всіх 5:
Основи здоров’я: Поняття про ВІЛ і туберкульоз |
Для 6-Б: математика: параграф 23, 25 № 983,984,987, 988,990,991, 1017,1025,1074, 1076,1077, 1080, 1083,1086,1089, 1090,1092, 1095,1104 світова л-ра: Чехов А.П. “Хамелеон”, “Толстый и тонкий” біологія: Вегетативне та статеве розмноження рослин. Квітка, соцвіття ОЗ: параграф 18,19 географія: параграф 32,33 англійська PB (підручник)ст 40, 41, 42 зробити всі завдання АВ ст 34, 35 (доробити) англ.мова 2: с. 104 вивчити правило, впр.6 с. 104 (усно); географія: Повторити параграфи 25, 26, вивчити 27, 28 (замалювати малюнок 113) історія України: вив.26-27параграф, Укр.мова: Вправи 327, 329, 346, 350 Укр.літ Читати “Тореодори з Васюківки” |
Для всіх 7:
ОЗ: Тема “Конфлікти”, параграф 24 Історія України: 1-2 параграфи Географія: параграфи 36-38 англ. мова (Затока Н.П.): с.86, впр. 3(опрацювати таблицю, виписати слова в словник з перекладом) |
Для 8-В: Англійська PB
ст 42 підготуватися до диктанту по тексту і цей же текст повністю до переказу Географія: Повторити параграфи 29,30, вивчити параграфи 31,32, робота з картою Хімія:
Вивчити параграфи 17-20, законспектувати параграф 20.
Історія Укр:
1-2 параграф
Алгебра 1) опрацювати тему «Рівняння . Основна тотожність квадратного кореня. Ірраціональні та дійсні числа», 2) виписати приклади з підручника. Геометрія 1) опрацювати тему «Теорема Піфагора. Теорема, обернена до теореми Піфагора», 2) виписати приклади з підручника.
|
Для всіх 9:
ОЗ: параграфи 1-4 Географія: параграфи 27-30 |
|
Для 5-Г:
Укр. мова: с. 163 вивчити правило; впр. 325, 328, 330 (письмово); с. 169 вивчити правило;впр. 340,343(письмово), впр.341, 342 (усно) Укр. літ: с. 161-169 виразно читати і переказувати один із літописів (на вибір) Зар. літ: читати «Пригоди Тома Сойєра», Марк Твен Математика: пункт 20,21 опрацювати, виконати вправи для д/з до цих пунктів Англ. мова: с. 122 повторити правило, впр.1 с.122(письмово), впр.2 с.122(усно); с. 146 прописати і вивчити слова до теми «Погода», впр.2 с.146(усно), впр.3 с.147(письмово 10 речень) |
Для 6-Г:
Біологія: параграфи 28-29 (Остапченко) Географія: параграфи 32-33 ОЗ: параграфи 18-19 Світова: Джек Лондон “Жага до життя”. англ. мова (Ніколаєнко М.М.): опрацювати стор 74-75, впр. 1 стор 78 письмово, впр. 1 стор 80 письмово, впр 1 стор 86 писати і перекладати |
Для 7 Б, В, Г:
Біологія: параграфи 28-29 |
Для 8-Б, Г:
Історія Підручник: §§ 2-5 Струкевич О., Романюк М. Історія України. |
Для 9-Б:
Укр.мова: Повторити види складнопідрядних речень. Зробити синтаксичний розбір 5 складнопідрядних речень (за вибором). Укр. літ.: Дочитати
повість Квітки-Основ’яненка “Маруся”. Повторити біографію Т.Г.Шевченка. Алгебра:
п.6.3 №304,
306, 311, 321. Завдання для самоперевірки стор. 152.
Геометрія:
п.14 №470, 486, 491.
Англ. мова: Написати твір про зимові свята в Британії.
|
|
Для 5-А:
Зар. літ: читати «Пригоди Тома Сойєра», Марк Твен Англ. мова: с. 122 повторити правило, впр.1 с.122(письмово), впр.2 с.122(усно); с. 146 прописати і вивчити слова до теми «Погода», впр.2 с.146(усно), впр.3 с.147(письмово 10 речень) укр. літ. стор.161-177 читати. опрацювати п. 23, |
Для 6-А: укр. м.Розряди прикметників,вправа (позначка дом.завдання) письмово укр. літ.Вивчити напам’ятьуривок з будь-якої притчиЕ. Андієвської;В. Нестайко”Тореодори з Васюківки”прочитати Зар. літ.Чехов “Хомелеон”,”Товстий тонкий” ОЗ& 18, 19Географія:Вивчити параграфи 25, 26 |
Для 7-А, 7-В, 7-Г:
Українська мова: Вправи 213, 216, 217, 244. Українська література: с. 187-199 прочитати, усно відповідати на питання |
Для 8-Г:
Укр. мова. Правила про односкладні речення. Укр. літ Вивчити вірш Сосюри Любіть Україну,
вивчити вірш Лесі Українки “Хочу піснею” , читати “Давня казка” та скласти план
Заруб. літ. ст.183-189 читати, вивчити вірш Рудакі (на вибір)
Географія:
Вивчити параграф 29,30, на контурну карту нанести види грунтів.
Хімія:
параграф 17,18 с. 103 №5,6
Алгебра 1) опрацювати тему «Функція ,її властивості і графік. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь», 2) виписати приклади з підручника. Геометрія 1) опрацювати тему «Ознаки подібності прямокутних трикутників. Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику», 2) виписати приклади з підручника. англ. мова (Ніколаєнко М.М.) впр 5 стор 111 підготувати проект про одного з композиторів, опрацювати стор 113-114 |
Для 9-А, Б, В:
Історія Підручник: §§ 2-6 Струкевич О. Історія України. |
|
Для 5-Б:
Укр.мова: Підібрати 15 слів з уподібненням і записати їх фонетичну транскрипцію Укр.літ.: Читати стор.161-177 Математика: Опрацювати п.19, п.20, п.21, виконати вправи для д/з (позначені червоним) Історія: Параграфи 15-16 Зар.літ: Читати Марк Твен “Том Сойєр” |
Для 6-В
Математика: Опрацювати п.23, виконати №992, №999, №1001,№1006, №1012. Укр мова: Вивчити розряди прикметників. Виконати вправу для домашньої роботи. Укр літ: 1. Вивчити напам’ять уривок з притчі Є.Анділевської. 2. Прочитати В.Нестайко «Тореодори з Васюківки». Основи здоров’я: Опрацювати п.18-19. Біологія: Опрацювати тему: Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Квітка. Соцвіття. географія: Повторити параграфи 25, 26, вивчити 27, 28 (замалювати малюнок 113) Світова: Джек Лондон “Жага до життя”. історія України: вив.26-27параграф, англ. мова (Затока Н.П.): за старим підручником: повторити Passe Compose, впр. 108, с. 15, вивчити назви одягу – с. 75, впр. 8 с. 77
|
Для 7-Б:
Світова: Олександр Грін “Пурпурові вітрила”.
12 тестових питань за темою “Активні і пасивні дієприкметники. Дієприкметниковий зворот” (письмово). Англ.мова (А.Бондаренко): впр. 4 с. 102 читати, |
Для всіх 8: Музич. мист. підготувати біографію Верді. | Для 9-Б, 9-В: Художня культура. Читати “Художні напрями та стилі” | |
Для 5-В:
Українська мова: с.140-141 вивчити правила, вправи 268, 271, 274. Українська література: с. 150-169 прочитати й усно відповідати на питання. Зарубіжна література: прочитати “Пригоди Тома Сойєра” Марка Твена. Англ. мова (група Дедіченко Г.М.): переказувати текст “British meals”. Англ. мова (група Ніколаєнко М.М.): опрацювати с. 102-103. впр. 1 стор 104 читати і перекладати, впр 2 стор 105 писати, впр 4 стор 105 читати і перекладати, впр 5 стор 106 усно
Математика. Дроби і ділення . Пункт 24. Виконати № 921,923,926,928,932, 934,936, 940 Знаходження дробу від числа та числа за його дробом. Пункт 25. Виконати № 975,977,979, 983, 985,987. |
Для 6-В, Г:
історія: Підручник: §§ 26-30 Пометун, Мороз. Всесвітня історія. Історія України (6 клас)
|
Для 7-А:
Географія: Параграфи 36-38 |
Для 8-А:
Географія:
Вивчити параграф 29,30, на контурну карту нанести види грунтів.
Хімія:
Вивчити параграфи 17-20, законспектувати параграф 20.
Світова:
Омар Хайям. Рубаї.
Історія Укр:
1-2 параграф
Укр. мова:
параграф 17, впр. 187, 189, параграф 18 вивчити
Укр. літ:
Карпенко-Карий “Сто тисяч” – читати, “Із янголом на плечі” Малковича – вивчити напам’ять
англ.мова:
тема “Музика”, написати твір: Чому любите музику, улюблені співаки
Геометрія:
параграф 18 вивчити, розібрати задачі 1, 2, 3, теореми 18.1, 18.2
алгебра:
параграф 25, нерівності з модулем, ст. 163-166, № 25.25
|
Для 9-В:
Укр.мова: Тема: «Складнопідрядні речення», опрацювати теорію, вивчити правила, скласти по 4 приклади речень на кожний вид Зар.літ Скласти хронологічну таблицю життя та творчості Гофмана, Гейна, Байрона, Міцкевича Худ.культура Тема: « Художні напрями та стилі», прочитати і вивчити за підручником Математика: Виконати тематичне завдання Географія: Параграф 27-30, вивчити, скласти конспект Фізика: Параграф 32-34, вивчити Хімія: Опрацювати конспект «Ступінь окиснення», виконати письмове завдання в зошиті параграф 13, скласти конспект, с.84 № 2, с. 85 № 8 – виконати письмово в зошиті Біологія: Тема: «Нервова регуляція», параграф 57-63, опрацювати, дати відповіді на запитання
|
|
Для 5-А і 5-Б:
іноземна мова (група Яни Олексіївни) повторити правило Past Simple ст. 130, табличка неправильних дієслів ст.278-279, ст. 146 прочитати і виписати в словник слова по темі “Погода” Природа: Повторити параграфи 25,26,28. Вивчити параграфи 29,30. |
Для 7-В:
алгебра: параграф 15, № 536, 537, вивчити правило геометрія: параграф 15 – вивчити |
Для 8-Б:
Географія: Повторити параграфи 29,30, вивчити параграфи 31,32, робота з картою Укр.мова: Параграф 16-17 повторити, вивчити параграф 18. Письмово впр. 195, 198 Укр.літ Вивчити напам’ять вірш “Із анголом на плечі” І.Малковича, стор. 207-245 читати. Біологія Параграфи 30-33 вивчити Англ мова (Ніколаєнко) Скласти історію в минулому часі, використовуючи слова на стор 144, не менше 20 слів, опрацювати стор 78-81, впр 1 стор 78 вивчити слова Світова: Омар Хайям. Рубаї. Хімія: параграф 19,20, с. 108 №7,8 Фізика: Повторити за конспектом Закон Архімеда, за підручником теми: Умови плавання тіла, Кораблеплавання і Повітреплавання Алгебра Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу, степеня . Пункти 15, 16. Виконати № 308, 310, 312,314,316, 333(1), 336, 339
Геометрія Повторити «Ознаки подібності трикутників». Пункт10. Завдання. Задачі за готовими малюнками 1(А), 2(А) Самостійна робота 3. Варіант !.,стр. 98-99. Ознайомитись « Застосування подібності трикутників : властивість бісектриси трикутника». Пункт 11 №484,486. |
Для 9-А:
УКР. ЛІТ.: Квітка-Основ’яненко “Маруся” дочитати Хімія:
параграф 22,23, с. 149 № 9,10
|
||
Для 5-В, 5-Г:
Природа: Повторити параграф 25, вивчити параграф 26, 28. |
|||||
10 класи | 11 класи | |||
Для 10-Б:
Алгебра: п. 20,21 № 539, 541, 543, 545, 560, 562, 563 Геометрія: п. 7, 8. Виконати вправи на ст. 104-105 Укр. мова: Повторити “Лексику” за конспектом пед. послуг., Авраменко “Лексикологія” ст. 25-36 Укр. літ.: Прочитати “Intermezzo”, “Тіні забутих предків” М. Коцюбинського. Виписати з “Intermezzo” у формі таблиці зорові, слухові та дотикові образи. Зарубіжна література: Прочитати “Анну Кареніну” Л. Толстого. Історія України: п. 1, 2, 3 Хімія: параграф 12-15, с. 124 № 1-20 Право: параграфи 14-16 підручника та розділи 3-6 Конституції України Біологія: параграфи 29-31 Географія: параграфи 15-17 англ. мова (Ніколаєнко М.М.): Unit 8 опрацювати до кінця |
Для 11-Б:
Математика: параграфи 14, 15, 16, вправи для д/з Іноз.мова: написати листа другові Укр.мова: Виписати 5 простих ускладнених речень, виконати їх синтаксичний розбір. Повторити тему “Складне речення”. Виконати тест № 4,5 (написати до них власне висловлювання). Укр.літ.: Читати О.Довженка “Україна в огні” Історія: Підручник: Пометун О., Гупак Н. Історія України Тема 8-9 (Україна в період повоєнної відбудови), Тема 10-11 (Радянізація західних областей України) Художня культура читати Тема 1 Архітектура світу. тема 2 Скульптура Світова: Олександр Блок. Символізм його поезій. Анна Ахматова. Ознаки акмеїзму в творчості поетеси. Англ. мова (Ніколаєнко М.М.): опрацювати стор 94, впр 6 стор 97 письмово, опрацювати стор 99-101 |
|||
Для 10-В:
Алгебра: Опрацювати п.20, виконати №539, №541, №543, №545. Опрацювати п.21, виконати №560, №562, №563. Геометрія: Опрацювати п.7-8, виконати тестові вправи ст.104-105. Хімія: параграф 34-38, с. 158 № 3-5, с.163 №4,5 Право: параграфи 14-16 підручника та розділи 3-6 Конституції України укр. мова повт. “Лексика укр. мови”, виконати тестові завдання з цієї теми за підручником Авраменка, читати ” Тіні забутих предків”, О. Кобилянська ” Земля”; виписати про винахідників і винаходи, про Лауреатів Нобелівської премії; Л. Толстой “Анна Каренина”; параграф 1-4; біологія параграф 44,47, 49 (вивчити) Географія: параграфи 15-17 МСП ст.32, повт.” Накладання пов язок” Інформатика
Опрацювати
§ 2.2, 2.3
(автори підручника:
Ривкінд та ін.).
Виконати завдання
практичної роботи
«Анімація в слайдових
презентаціях» (с. 130).
Реалізувати інтерактивну
презентацію з використанням тригерів (тема презентації – довільна).
фізика повт.”Статика”, вивчити”Механічна робота” Біологія: параграфи 29-31 |
Для 11-А:
Укр мова: вправи 243, 244, 247 (ІІ), 255, прочитати с.163. Українська література: повторити “Тигролови” І.Багряного, прочитати кіноповісті О.Довженка “Зачарована Десна” та “Україна в огні” Іноземна мова (2 групи): Білети під номером 40-45 ДПА за 2015 рік усі завдання включно з говорінням. Посібник – на сайті osvita.ua Частину письмово виконати на окремому аркуші. Обсяг письмової роботи – не більше 100 слів.
Фізика п. 31, 32, 33,34,35,36,37. вчити. Татарчук Тести стр.338 № 147,148,149,150, 151,152 Хімія п. 38,39,40,41 вчити, конспектувати Художня культура читати Тема 1 Архітектура світу. тема 2 Скульптура Світова: “Срібна доба” російської поезії (загальна характеристика). Англ. мова (Ніколаєнко М.М.): ДПА |
|||
Для 10-Г:
геометрія ортогональне проектування; алгебра – степенева функція; укр.мова – робітнича лексика; укр.літ – Коцюбинський Тіні забутих предків; історія України – 1-10 параграф; фізика – тема Рівновага, хімія – параграф 12, 13; Географія: параграфи 15-17 англ. мова (група Почтарьової Ю.Ю.) с.77 впр.1 (фразові дієслова) записати у словник; с.78 впр. 2, 3, 4 Право: параграфи 14-16 підручника та розділи 3-6 Конституції України Біологія: параграфи 29-31 |
||||
Для 10-А:
Укр. мова: Специфічно-побутова лексика; професійно-виробнича лексика. диктант за цією темою (15 слів) М. Коцюбинський “Intermezzo”, “Тіні забутих предків” Право: параграфи 14-16 підручника та розділи 3-6 Конституції України Алгебра: 1) опрацювати п.23, 2) виписати в зошит приклади1-6, 3) розв’язати №23.2, 23.8(2,3), 23.10 Геометрія: 1) опрацювати п.10, 2) виписати приклади на стор.99-101, 3) розв’язати № 357-363, 364,367. Біологія: параграфи 29-31 Географія: параграфи 15-17 |
Share the post "Завдання для дистанційного навчання учнів на період карантину"
Це повністю заповнена таблиця?
Ні, ще триває донаповнення
Третій клас буде?
Ні, тільки для старшої школи
а можна більш конкретніше про укр мову і літературу для 6 класів
а що саме вам не зрозуміло?
які саме параграфи з укр мови, і який по величині має бути уривок
Зверніться, будь ласка, до свого вчителя за уточненнями
дякую!
вже повністю заповнена таблиця?
Так, повністю
А для молодшої школи буде домашнє завдання ?????O:-)
Ні, для молодшої школи не буде