Педагогічна рада гімназії відбулася у вигляді гри-симуляції та дебатів
Адміністрація нестандартно підійшла до формування порядку денного та форми проведення педагогічної ради гімназії. Для складання перспективного плану роботи закладу на найближчі роки використали гру-симуляцію, дебати, презентацію досвіду освітніх систем інших країн – Польші, Грузії, Фінляндії та Великої Британії, та обговорили проекти змін в українському освітньому законодавстві. Модератором педради виступив учитель історії Андрій Стецюк.
Вчителі під час гри мали змогу трохи пофантазувати та запропонувати, які зміни в гімназії варто запроваджувати. Пролунало чимало цікавий та корисних ідей для покращення навчального процесу та створення комфортніших умов перебування учнів в гімназії. Зокрема, говорили про зміну режиму роботи, про створення зелених зон, про ігрові кімнати, творчі студії, хор, залучення до навчального процесу викладачів внз, створення науково-дослідницьких лабораторій, про перехід від теоритичного до більш практичного використання знань, про онлайн-спілкування, тренажерну залу, басейн і перехід уроків фізкультури до розвитку певних видів спорту, тренінги здоров’я та курси іноземних мов для вчителів та багато іншого.
«Під час спілкування ми почули дуже багато ідей, деякі з них вже готові втілювати в життя, – зазначає директор гімназії Ірина Топчій. – Найголовніше, що кожна група учасників говорила про те, що дитина має бути в центрі наших дій та змін, що лише завдяки розумінню та співпраці дитина-батьки-вчитель необхідно виховувати наших учнів».
Share the post "Педагогічна рада гімназії відбулася у вигляді гри-симуляції та дебатів"